Меню KDT

БЛОГ РУКОВОДИТЕЛЯ

введите текст

ОБРАЗОВАННАЯ СТРАНА

bilim land

block2_eop.png?_=1495530690
<

 ВЫБОРЫ 

введите текст

Оқытуды жаңаша ұйымдастырудың мәні

Тақырыбы

Оқытуды жаңаша ұйымдастырудың мәні

Сілтеме

МАН, ақпараттық материалдар, интернет ресурстары

Жалпы мақсаты

Бүгінгі білім бала болашағына бағытталып берілуі үшін  1,2,5,7 сынып мұғалімдерімен бірлесе отырып мұғалім құзіреттілігін көтеру, үздіксіз дамуына әсер ету.

Күтілетін нәтиже

Шынайы білім сапасына қол жеткізу нысандарын түсіну, білімді жеке тұлғаға бағыттап жаңаша беру.

Түйінді идея

Бала мектеп үшін емес, мектеп бала үшін жұмыс істейді.

Ресурстар

 Маркер, стикер, ақ парақ, ватман,кеспе қағаздар, видеожазба.


Коучингтің өтілу кезеңдері

Уақыты

Коуч пен коучингке қатысушылардың іс-әрекеті

Ұйымдастыру бөлімі

2 мин

Тренинг «Мұғалімнің он үш белгісі».

Топқа бөлу

2 мин

1.Өз мамандығымызға жақын бес сөзді атаңыз.(Білім, оқушы, мұғалім, сабақ, мектеп)

2.Осы сөздерді рет бойынша айту арқылы топқа бөліну.

 

 

Ой шақыру

5 мин

«Мектеп білім сапасымен бағаланады...»- деген ойға топтардың көзқарастарын білу.

Ой тастау

5 мин

Социометрия

Кеспе қағаздарда дайындалған 1.«Оқушы»,

2. «Білім», 3.«Сабақ», 4.«Мұғалім», 5.«Мектеп» сөздерін өз қалаулары бойынша ретімен орналастыру. Ойларын дәлелдеу.

Ой қорыту

5 мин

+

5 мин

«Мектеп білім сапасымен бағаланады, бірақ білім сапасы мектеп үшін  басты мақсат емес...»- деген ойды өз көзқарастарынша ашу және алдыңғы ретімен орналастырған сөз тізбектерін қорытынды ойлары бойынша қайта орналастыру. Егер реттік көзқарастары өзгерген болса, оған не түрткі болғандығын түсіндіру.

Тұжырым

5 мин

Бүгінгі білім жеке тұлғаның өмірлік ұстанымына, қажеттілігіне негізделіп берілуі тиіс. Біз – адам жасаушымыз. Сондықтан, мектептегі мұғалімнің әр сабағы арқылы берілетін білім - ең бірінші бала үшін екенін ұмытпағанымыз абзал. Бала мектеп үшін емес, мектеп бала үшін жұмыс істейді.

Тренинг: «Сөздің құпиясы мен әсері»

 Үш мұғалім сыртқа шығады

Аудиторияда отырғандар бір затты жасырады

1-ші мұғалім кіргенде мүлдем көрмегендей болады,  көмектеспейді, назар аудармайды.

2-ші мұғалімге: «Сен мүлдем таба алмайсын! Дұрыс іздеп жатқан жоқсын! Сенің іздегенін қате!» дейді.  Жасаған барлық әрекетін жоққа шығарады.

3-ші мұғалімге көмектеседі: «Сен бізге сұрақтар қой, біз саған көмектесуге дайынбыз! Жобан дұрыс! Тағы ! Тағы ойланшы!».

Тренингтің негізгі ойы, түйіні неде ?

Топтық жұмыс

7мин

қорғауға

2 минуттан

Қандай болуы керек? Қалай жасауымыз керек?

Кинометафора  «Мона Лиза»  ҮШ ҚАДАМ сұхбаты бойынша:

Көру, талдау, түйін шығару.

Рефлексия

5мин

 

 

Қорытынды ой

2 мин   +

1 мин                         

1.Бейнежазба «Бәрі өз қолыңда».

 

2.«Ұстаз – болашақтың ұстасы». Ойды түйіндеу.

Кері байланыс

2 мин

Чемодан,   Еттурағыш


Жаңалықты мекеменің сайтында қарау

Жаңалықтар тізіміне көшу

Пікірлер


Чтобы оставлять комментарии авторизуйтесь