Тақырыбы | Оқытуды жаңаша ұйымдастырудың мәні |
Сілтеме | МАН, ақпараттық материалдар, интернет ресурстары |
Жалпы мақсаты | Бүгінгі білім бала болашағына бағытталып берілуі үшін 1,2,5,7 сынып мұғалімдерімен бірлесе отырып мұғалім құзіреттілігін көтеру, үздіксіз дамуына әсер ету. |
Күтілетін нәтиже | Шынайы білім сапасына қол жеткізу нысандарын түсіну, білімді жеке тұлғаға бағыттап жаңаша беру. |
Түйінді идея | Бала мектеп үшін емес, мектеп бала үшін жұмыс істейді. |
Ресурстар | Маркер, стикер, ақ парақ, ватман,кеспе қағаздар, видеожазба. |
Коучингтің өтілу кезеңдері | Уақыты | Коуч пен коучингке қатысушылардың іс-әрекеті |
Ұйымдастыру бөлімі | 2 мин | Тренинг «Мұғалімнің он үш белгісі». |
Топқа бөлу | 2 мин | 1.Өз мамандығымызға жақын бес сөзді атаңыз.(Білім, оқушы, мұғалім, сабақ, мектеп) 2.Осы сөздерді рет бойынша айту арқылы топқа бөліну.
|
Ой шақыру | 5 мин | «Мектеп білім сапасымен бағаланады...»- деген ойға топтардың көзқарастарын білу. |
Ой тастау | 5 мин | Социометрия Кеспе қағаздарда дайындалған 1.«Оқушы», 2. «Білім», 3.«Сабақ», 4.«Мұғалім», 5.«Мектеп» сөздерін өз қалаулары бойынша ретімен орналастыру. Ойларын дәлелдеу. |
Ой қорыту | 5 мин + 5 мин | «Мектеп білім сапасымен бағаланады, бірақ білім сапасы мектеп үшін басты мақсат емес...»- деген ойды өз көзқарастарынша ашу және алдыңғы ретімен орналастырған сөз тізбектерін қорытынды ойлары бойынша қайта орналастыру. Егер реттік көзқарастары өзгерген болса, оған не түрткі болғандығын түсіндіру. |
Тұжырым | 5 мин | Бүгінгі білім жеке тұлғаның өмірлік ұстанымына, қажеттілігіне негізделіп берілуі тиіс. Біз – адам жасаушымыз. Сондықтан, мектептегі мұғалімнің әр сабағы арқылы берілетін білім - ең бірінші бала үшін екенін ұмытпағанымыз абзал. Бала мектеп үшін емес, мектеп бала үшін жұмыс істейді. Тренинг: «Сөздің құпиясы мен әсері» Үш мұғалім сыртқа шығады Аудиторияда отырғандар бір затты жасырады 1-ші мұғалім кіргенде мүлдем көрмегендей болады, көмектеспейді, назар аудармайды. 2-ші мұғалімге: «Сен мүлдем таба алмайсын! Дұрыс іздеп жатқан жоқсын! Сенің іздегенін қате!» дейді. Жасаған барлық әрекетін жоққа шығарады. 3-ші мұғалімге көмектеседі: «Сен бізге сұрақтар қой, біз саған көмектесуге дайынбыз! Жобан дұрыс! Тағы ! Тағы ойланшы!». Тренингтің негізгі ойы, түйіні неде ? |
Топтық жұмыс | 7мин қорғауға 2 минуттан | Қандай болуы керек? Қалай жасауымыз керек? Кинометафора «Мона Лиза» ҮШ ҚАДАМ сұхбаты бойынша: Көру, талдау, түйін шығару. |
Рефлексия | 5мин |
|
Қорытынды ой | 2 мин + 1 мин | 1.Бейнежазба «Бәрі өз қолыңда».
2.«Ұстаз – болашақтың ұстасы». Ойды түйіндеу. |
Кері байланыс | 2 мин | Чемодан, Еттурағыш |
Жаңалықты мекеменің сайтында қарау