Жыл: 2016-2017 |
Күні: 6.12.2016 |
Шеберлік класы |
|||
Тақырыбы: |
«Талантты және дарынды балаларды оқыту»
|
||||
Сілтеме: |
Мұғалімге арналған нұсқаулық 50-53 бет үлестірмелі материалдар бейнесюжеттер
|
||||
Мақсаты: |
|
||||
Оқыту нәтижесі: |
Мұғалімдер түрлі тапсырмалар орындау барысында дарынды және талантты оқушыларды анықтау жолын табады. Дарынды және талантты оқушылармен жұмыс жасау тиімділігі жайлы мағлұмат алады,оны өз тәжірибелерінде қолданады.
|
||||
Негізгі (түйінді) идеялар: |
Талантты және дарынды балалардың деңгейі мен оқу қарқынына бейімделген әрі келісілген білім беру ортасын құру. Оларға қалыпты жұмыс істеу мүмкіндігін жасау.
|
||||
Тапсырмалар: КОУЧИНГ сабақтың өту барысы: Мұғалімдерді жыл мезгілдеріне байланысты 4 топқа бөлеміз.
БІЛУ
ТҮСІНУ
ҚОЛДАНУ
ТАЛДАУ
Тренинг. «Екі балық»
ЖИНАҚТАУ
БАҒАЛАУ
|
Тапсырманың сипаты
|
Берілген тапсырманы орындаудағы қолданылған тәсілдер |
|||
1-тапсырма. «Интуиция» ойыны Олимпиада жеңімпаздары Резерв оқушылар, зерттеу,жоба жұмыстарынан сипаттама беру.
2-тапсырма Неліктен біз осы оқушыларды таңдап отырмыз?
Мағынаны тану. 1-тапсырма Құрметті әріптес!
2-тапсырма. Дарындылық туралы екі түрлі көзқарас қалыптасқан. Сіздің ойыңыз... 1.Балалардың барлығы да дарынды болады...
2.Дарынды балалар сирек кездеседі...
3-тапсырма. Сонымен сіздің ойыңызша Дарынды бала дегеніміз...
Бейнеслайд.№1 Дарынды бала дегеніміз: өз қатарларынан әлде қайда дамыған, ерекше зейіні бар, белгілі бір іс-әрекет бойынша асқан қабілеттілік танытып, жоғары жетістіктерімен дараланатын бала.
Дж.Ренцуллидің дарындылық моделі. Бейнеслайд №2 1 – интеллектуалдық компонент (зейін, ес, және ойлау үрдістерінің деңгейі) 2 – креативтік немесе шығармашылық (қиялдың шығармашылық даму деңгейі, ерекшелігі және нәтижелілігі) 3 -мотивациялық компонент (танымдық және зерттеу белсенділігі).
1-тапсырма. Бейнефильм. Жансая Абдумаликова Еркеш Хасен Жамбыл Дүйсенов Әсел Абдрахманова
2-тапсырма Осы топтарға жататын оқушыларыңызды анықтаңыз.
|
Миға шабуыл немесе ой қозғау: Пән мұғалімдеріне пән олимпиадасына қатысқан оқушылардың жұмысынан сипаттама беру арқылы дарынды балалардың есімін анықтауға тапсырма береміз.
Топтық жұмыс. Мұғалімдер өз ойын білдіреді
«Сиқырлы қорапша» Тірек сөздерді қолдану арқылы дарынды оқушыға сипаттама береді. Жеке жұмыс.
Диалог. Өз ойларын флипчартқа түсіру.
Топтық жұмыс Дарынды балаға анықтама беру.
Өз ойларын салыстыру.
1 – интеллектуалдық 2 – креативтік 3–мотивациялық
Бейнефильмдегі балалар Дж.Ренцуллидің қай дарындылық моделіне жатады?
Өз оқушыларын Дж.Ренцуллидің қай дарындылық моделіне жататынын анықтайды және нақты дәлелдер келтіреді. |
||||
1- тапсырма. Сіздің ойыңызша Дарынды балалардың бойында қандай ерекшеліктер болу керек?
2-тапсырма. Бейнеслайд №3 Дарынды баланың мінез-құлқындағы ерекшеліктер:
1.Іс-әрекетінің өзіндік стратегиялық ерекшеліктері бар оқушы.
2. Кез келген іс-әрекетті «өзінше орындауы».
3.Кез келген қиын істен жеңілді, жеңілден –қиынды көру ерекшелігімен дараланады.
3- тапсырма. Бейнефильм. «Менің атым-Қожа» Қожа қандай бала?
Дарындылықты анықтайтын бақылау сұрақтары кестені толтыру. Салыстыру.
|
Топпен жұмыс.
Сіздің оқушыларыңыздың мінез-құлқында қандай ерекшеліктер байқалады? (А3)
Мұғалімдер кестені толтырады, Бейнеслайдтағы кестені салыстыру арқылы Дарындылықты анықтайтын сәйкестікті табады. |
||||
Ой толғаныс
Сауалнама сұрақтары 1. Тәртіпті. 2. Үлгерімі әртүрлі. 3. Жинақы. 4. Тәртібі “түсініксіз”. 5. Ұқыпты. 6. Ситуацияға байланысты көпшілікпен немесе басшымен келіспей қалады. 7. Үнемі жақсы оқиды. 8. Сабақ үстінде қолайсыз сұрақтар қояды. 9. Сабақтан себепсіз қалмайды. 10. Жаңа бастаманы қолдайды. 11. Ортамен тез тіл табысады. 12. Өзіне ұнайтын істі құлшына орындайды. 13. Қабылдауы өте тез. 14. Әзілқой, ашуланшақ. 15. Өз ойын анық жеткізе алады. 16. Өте әділетті.
Ынталандыру: Егер сауалнаманың жұп сандары, яғни «+» көп болса, онда сіз дарыны жасырын түрде кездесетін баланың бір қырын аша алдыңыз.
“Бізге туғаннан берілген дарын өңделмеген алмазға ұқсайды. “Сібір кенінен” алынған мөлдір, қатты тас тәріздес (бірақ алмаз қаншалықты тамаша болса да, маржан тас екеуінің айырмашылығы жер мен көктің айырмашылығындай). Маржан тас деп- ерен еңбекті қажет ететін тегістелген алмазды айтамыз”. А. Владимиров
3.Рефлексия Ой толғау. Эссе. «Менің қиялымдағы дарынды оқушы» Эссе жазыңыз.
Келесі коучинг сабақта қай модульмен танысқыңыз келеді? 1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер 2.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. 3.Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау 4.Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану 5.Талантты және дарынды балаларды оқыту 6.Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. 7.Оқыту мен оқудағы басқару және көшбасшылық.
|
Оқушылардың бойында кездесетін дарындылықты анықтау сауалнамасы ұсынылады. Сауалнама ережесі бойынша сұрақты мұқият оқып, оқушыңыздың бойындағы өзіңізге ұнайтын қабілетін «+» белгісімен, ұнамайтын қасиеттерін «-» белгісімен белгілеңіз.
Жеке жұмыс Сауалнама
«Екі жұлдыз,бір тілек» әдісі бойынша бір-бірінің іс-әрекеттеріне баға беру |
||||
Тренинг. «Дарынды баланы оқытудағы менің болмысым»
|
|||||
Ресурстар: |
Интерактивті тақта, стикерлер, маркерлер, түрлі-түсті жапырақшалар, ақ қағаздар (А3), плакат, оқулық . |
||||
Қолданатын әдіс-тәсілдер |
Топтық жұмыс,АКТ –ны пайдалану,пікіралысу,сергіту тренингтері. Блум таксономиясы.
|
Жаңалықты мекеменің сайтында қарау