Меню KDT

БЛОГ РУКОВОДИТЕЛЯ

введите текст

ОБРАЗОВАННАЯ СТРАНА

bilim land

block2_eop.png?_=1495530690
<

 ВЫБОРЫ 

введите текст

Сабақтың тақырыбы: 10 мен 100 сандарына көбейту және бөлу. 10*3, 30/3, 100*3, 300*3 түріндегі амалдарды есептеу

Солтүстік Қазақстан облысы

Уалиханов ауданы Қулыкөл ауылы

Әуезов орта мектебінің

II деңгей (негізгі) бастауыш сынып мұғалімі

Тукенова Бахытжан Закировна

Сабақтың тақырыбы: 10 мен 100 сандарына көбейту және бөлу. 10*3, 30/3, 100*3, 300*3 түріндегі амалдарды есептеу

Мақсаты: 10 мен 100 сандарына көбейту және бөлу ережесін меңгерту.

 Нәтижесі: 10 мен 100 сандарына көбейту және бөлу ережесін меңгерді.

Ресурстар: Слайд, микрофон, стикер, смайликтер, бор, түрлі-түсті маркер.

Әдіс- тәсілдер:  ROTITION стратегиясы, Идея туралы пікір, АКТ

 

Сабақтың кезеңдері

10 мен 100 сандарына көбейту және бөлу. 10*3, 30/3, 100*3, 300*3 түріндегі амалдарды есептеу

І.Ынтымақтастық орта

 

 Топқа бөлу

Мен досыма барайын, Қал-жағдайын сұрайын. Көңіл күйін білген соң,  Дос боп мәнгі қалайын»

І.Білу

«Микрофон»  «БҮГІНГІ КҮН КЕШЕГІ КҮННІҢ ОҚУШЫСЫ»  мақалды оқу мағынасын ашу.

Өткен жарты жылдықта нені үйрендік?

Бүгін осы жұмысты жалғастырамыз.

Аталған сандарды кему ретімен орналастыр. 30, 27, 42, 36, 33, 39, 24.  /жұп, тақ, 3-ке, 9-ға еселенетін санды тап./

Шапалақ бағалау

ІІ Түсіну

 

«Қытайша ет» Қалып қойған сөздерді орнына қой...

Толық ондық, дөңгелек сан жаз /0-ге аяқта-тын сан/

Толық ондықтан тұратын ең кіші дөңгелек

Екітаңбалы, үштаңбалы сандарды жаз.

ROTITION стратегиясы текшелермен жұмыс. Ереже.

ІІІ Қолдану

«Идея туралы пікір» № 3, №4  100*3= 100+100+100.

9*10, 10*9, 90:9, 90:10 жалғастыр.

«Стикердегі диалог» № 8.  14, 3,  102, 98, 22, 13.

Вербальды бағалау

Сергіту сәті

«Орнымыздан тұрамыз, Белгі қолды қоямыз. Бұрыламыз оңға бір, Бұрыламыз солға бір.  1,2,3 Жоғары қолды созамыз, Тып-тыныш қана отырамыз»

ІVТалдау

 

АКТ  Белсенді тақтада берілген тапсырманы орында АВ- 100см, СД-200 см, 200:100=2

Шаршы бағалау

V Жинақтау

 

«Кім алғыр?» № 5. 2*10= 5, 2,200,2,20.

Шапалақ бағалау

Келесі тапсырма: Бет 5, № 5 /4,5баған/, ереже

VІ Бағалау

Рефлексия

Формативті бағалау.

Стикер

 

Пән: ________                 Сынып    _________                   Уақыты _________


Жаңалықты мекеменің сайтында қарау

Жаңалықтар тізіміне көшу

Пікірлер


Чтобы оставлять комментарии авторизуйтесь