Солтүстік Қазақстан облысы
Уалиханов ауданы Қулыкөл ауылы
Әуезов орта мектебінің
II деңгей (негізгі) бастауыш сынып мұғалімі
Тукенова Бахытжан Закировна
Сабақтың тақырыбы: 10 мен 100 сандарына көбейту және бөлу. 10*3, 30/3, 100*3, 300*3 түріндегі амалдарды есептеу
Мақсаты: 10 мен 100 сандарына көбейту және бөлу ережесін меңгерту.
Нәтижесі: 10 мен 100 сандарына көбейту және бөлу ережесін меңгерді.
Ресурстар: Слайд, микрофон, стикер, смайликтер, бор, түрлі-түсті маркер.
Әдіс- тәсілдер: ROTITION стратегиясы, Идея туралы пікір, АКТ
Сабақтың кезеңдері |
10 мен 100 сандарына көбейту және бөлу. 10*3, 30/3, 100*3, 300*3 түріндегі амалдарды есептеу |
І.Ынтымақтастық орта
Топқа бөлу |
Мен досыма барайын, Қал-жағдайын сұрайын. Көңіл күйін білген соң, Дос боп мәнгі қалайын» |
І.Білу |
«Микрофон» «БҮГІНГІ КҮН КЕШЕГІ КҮННІҢ ОҚУШЫСЫ» мақалды оқу мағынасын ашу. Өткен жарты жылдықта нені үйрендік? Бүгін осы жұмысты жалғастырамыз. Аталған сандарды кему ретімен орналастыр. 30, 27, 42, 36, 33, 39, 24. /жұп, тақ, 3-ке, 9-ға еселенетін санды тап./ Шапалақ бағалау |
ІІ Түсіну
|
«Қытайша ет» Қалып қойған сөздерді орнына қой... Толық ондық, дөңгелек сан жаз /0-ге аяқта-тын сан/ Толық ондықтан тұратын ең кіші дөңгелек Екітаңбалы, үштаңбалы сандарды жаз. ROTITION стратегиясы текшелермен жұмыс. Ереже. |
ІІІ Қолдану |
«Идея туралы пікір» № 3, №4 100*3= 100+100+100. 9*10, 10*9, 90:9, 90:10 жалғастыр. «Стикердегі диалог» № 8. 14, 3, 102, 98, 22, 13. Вербальды бағалау |
Сергіту сәті |
«Орнымыздан тұрамыз, Белгі қолды қоямыз. Бұрыламыз оңға бір, Бұрыламыз солға бір. 1,2,3 Жоғары қолды созамыз, Тып-тыныш қана отырамыз» |
ІVТалдау
|
АКТ Белсенді тақтада берілген тапсырманы орында АВ- 100см, СД-200 см, 200:100=2 Шаршы бағалау |
V Жинақтау
|
«Кім алғыр?» № 5. 2*10= 5, 2,200,2,20. Шапалақ бағалау Келесі тапсырма: Бет 5, № 5 /4,5баған/, ереже |
VІ Бағалау Рефлексия |
Формативті бағалау. Стикер |
Пән: ________ Сынып _________ Уақыты _________
Жаңалықты мекеменің сайтында қарау