Қарашілік негізі мектебі
«ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЖАС ЕРЕКШЕЛІКТЕРІНЕ СӘЙКЕС ОҚЫТУ ЖӘНЕ ОҚУ» модулі
Өткізген: Байбатыр А
2016-2017 оқу жылы
-Армысыздар құрметті әріптестер! Жаңа ғасыр жаңа заман талабына сай бүгінгі болашақ ұрпақтың жаңа бағыт, жаңа технологиялық әдіс-тәсілдерді қолдану арқылы, әр сабақты жас ерекшеліктеріне байланысты түрлендіріп, қызықты ойын түрінде өткізу, жаңашыл, ұстаздың ұстаған бағыты. «Жүректен шыққан сөз, жүрекке жол табады...» дейді дана халқымыз.
-Ұстаз...жаратылысынан өзіне айтылғанның бәріне жете түсінген, көрген, естіген және аңғарған нәрселердің бәрін жадында жақсы сақтайтын, еш нәрсені ұмытпайтын... алғыр да аңғарымпаз ақыл иесі. Мейлінше шешен, өнер-білімге құштар аса қанағатшыл жаны асқақ және жат адамдарына да, жақындарына да әділ, жұрттың бәріне жақсылық пен ізгілік көрсетіп... қорқыныш пен жасқану дегенді білмейтін батыл, ержүрек болуы керек,- деп Әл- Фараби бабамыз айтқан.
Бүгінгі біздің қарастыратын тақырыбымыз «Оқушылардың жас ерекшелігі» модульі.
Отырысымызды бастамас бұрын 1,2,3 санына санау арқылы топқа бөлінеміз.
-Ал, қазір сіздерді шаттық шеңберіне шақырамын! Үлкен және кіші шеңберді құраймыз. Кіші шеңбер сағат тілімен үш қадам алға жылжиды. Сыртқы шеңбер ата-ана, ішкі шеңбер мұғалім. 1.құшақтасу, 2.тілек айту, «12 жылдық оқу бағдарламасы балаңыздың жас ерекшелігіне сәйкес келмейді»,- деп ата-ана қарсылық көрсетуде. Ішкі шеңбер көндіру керек.
-Рахмет,орнымызға жайғасайық.
-Жас ерекшеліктері модульмен таныс болыңыздар.
-Оқушылардың жас ерекшелігіне қарай әдіс-тәсілдерді тиімді, тапсырмаларды баланың дамуына, психологиялық жетілуіне кері әсерін тигізбейтіндей тиімді пайдалану керек.
1 топ |
2топ |
3топ |
Мектепке дейінгі тәрбиеленушілер (3-5 жас) |
Бастауыш сынып (6-9 жас) |
Орта буын (10-15 жас) |
1 топ |
2топ |
3топ |
Драмма Сахналық қойылым |
Портреттерді орнына қою «10 сурет» |
Сөзді жазу (әлем, қанағат, жаратылыс, көгершін, құлпынай, табиғат, ерекшелік, оқушы, мораль, бағдаршам, теледидар, зымыран, зергер, жадыра, гүл.)
|
1 топ |
2топ |
3топ |
Көңілді күн |
Қызыл өрік |
Биле-биле |
1 топ |
2топ |
3топ |
«Ашық микрафон» әдісі ұсынылған мәселе бойынша өз пікірін айтуға мүмкіндік туады. Әр қолына микрофон алған оқушы өзіне деген жауапкершілікті түсінеді. Баланың тіл байлығының дамуына, өз ойын еркін жеткізуге ықпалын тигізеді. (Сурет арқылы сөйледі) |
«33» ойыны математика сабағында 3 пен 9 сандарына бөлінудің белгілері тақырыбын өткенде тиімді. Сыныпта зейінді жинақтауға және дене жаттығуы ретінде тиімді. Ойын тәртібі: Оқушылар кезекпен санай батайды, құрамында 3 немесе 3-ке еселенген сандарды айтуға тиіс оқушы санды дауыстап айтпай, оның орнына қол шапалақтап бір рет секіреді. Қателескен оқушы ойынан шығады. |
АКТ-қолдану (Тәуелсіз Қазақстан) |
«Қатені дұрыста» әдісі:
Бағалау парақшасы
топтар |
1 тапсырма |
2 тапсырма |
3 тапсырма |
4 тапсырма |
1 топ 2 топ 3 топ |
|
|
|
|
25-30 балл «5»
20-24 балл «4»
1-19 балл «3»
Орындалған тапсырмалар А,В,С деңгейіндегі тапсырмалар.
(төмен, орташа, жоғары жас ерекшеліктеріне байланысты)
Жаңалықты мекеменің сайтында қарау