Ата – аналар жиналысының тақырыбы: «Жүректен шыққан жылы сөздер» атты «Мастер класс»
5 - сынып Ағылшын тілі кабинеті
Мақсаты: Сабақ беру үлгісі мүлдем өзгергенін таныстыру және оқушыларға қалай оқу керектігін үйрету.
Нәтижесінде: Оқушы еркін сөйлейтін, өз ойын дәлелдеп жеткізе білетін, өз – өзіне сенімді оқушыны қалыптастыру.
Уақыт:
|
Модульдер |
Мұғалімнің қызметі: Мен не істеймін?
|
Ата-аналардың жұмысы; ата - аналар не істейді? |
Ресурстар: |
15:00 15:10 |
Қалай оқу керектігін үйрету. |
Сәлеметсіздер ме ата – аналар! Бүгінгі жиналысымыз әдеттегідей емес, өзгеше жиналыс болады. Ең бірінші жиналысымызды бастамас бұрын ынтымақтастық ахуалын көтеруден бастаймыз. |
Ортаға шығып шеңбер құрамыз және А4 қағазын басымызға қойып, жүріп отырып баланың суретін саламыз. Осы қалпымызда тұрамыз және түрлі түсті тастарды алу арқылы сақина ойынын ойнаймыз.Тасты алу арқылы өз есімімізді айтып сол әріптен басталатын сөзбен таныстыру. Алған тастың түсіне қарай галстукті киіп орнымызға отырамыз. |
А4 қағазы Көк, сары, қызыл түті қағаз |
15:10 15:20 |
СТО |
Алдарыңызға мәтін беремін « Ой шақыру » әдісі |
Алдымен мәтінді оқып мәтіннің негізгі идеясын айту.Топ мүшелері жауап береді. |
Постер |
15:20 15:30
|
СТО |
«Домино» әдісі арқылы мақал – мәтелдердің жалғасын табу
|
Мақал- мәтелдердің жалғасын табу керек және осы мақалдардың ішінен бір мақалды таңдап алып балаларыңыздың тәрбиесіне қажет деп тапқан мақал – мәтелдің тақырыбын ашып дәлелдеп берсеңіздер. |
А5 қағазы, Мақал- мәтелдер |
Диалогтік оқыту
|
Алдарыңызда тұрған жәшікке оқушылар өздерінің аналарына деген махаббаттарын хат арқылы білдіргісі келді. Осы жәшікті ашу үшін сынып төрайымын тағайындап алғым келеді. Сол себептен кімнің орындығының артында стикер жабысып тұр сол сыныптың төрайымы. |
Сынып төрайымы жәшіктегі хаттарды алып ата – аналарға таратады және қарама – қарсы баларына хат жолдайды. |
«Жүректен шыққан жылы сөздер» атты жәшікке хат салу |
|
15:30 15:40 |
Қалай оқу керектігін үйрету. |
5 – сыныпта 18 оқушы. 13 ер бала ,5 қыз бала I тоқсан бойынша қорытындысы: 8 үздік, 3 екпінді, 7 орташа |
Табель көрсету және қол қою |
Табель |
15:40 15:45 |
Кері байланыс |
Рефлексия: бүгін міне осы жиналыстан алған әсерлеріңді баллдық жүйе арқылы білдіресіздер. Мүлдем ештеңе түсінбедім 5 деген балл,түсініксіз кездер болса 10 деген балл, бәрі түсінікті, жақсы болса 15 деген балл. |
Қысқыш арқылы баллдық жүйеге қыстырады |
5,10,15 балдық жүйе |
Солтүстік Қазақстан облысы
Уалиханов ауданы
Әуезов орта мектебінің КММ
Педогогикалық шеберлік орталығының ІІІ деңгей
Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі
Жунусова Гульжан Хамитовна
Жаңалықты мекеменің сайтында қарау